loading...
مشهد دانلود
مشهد دانلود بازدید : 44 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

بازي ماشين سواري محبوب Need for Speed Most Wanted – آيفون و آيپد

بدون شک سري Need for Speed يکي از بهترين تجربه‌هاي ماشين‌سواري در کامپيوتر و کنسول است و سالهاست سري‌هاي متنوعي از NFS براي کنسول‌هاي گوناگون عرضه مي‌شود. از زمان عرضه‌ي آيفون نيز چندين عنوان از NFS براي iOS عرضه شده است که آخرين و جديدترين آن‌ها Most Wanted است. در اين بازي تلاش شده است تا اوج هيجان در رانندگي را تجربه کنيد. گرافيک بازي و افکت‌هاي آن نيز باعث شده است تا اين عنوان يکي از باگرافيک‌ترين بازي‌هاي ريسينگ براي iOS باشد. در اين بازي به‌روز‌ترين اتومبيل‌هاي جهان را مي‌توانيد برانيد. همينطور در اين بازي همانطور که از اسمش بر مي‌آيد تعقيب و گريزهاي فراواني در انتظار شما است و در حين بازي شما به يکي از اهداف اصلي پليس براي دستگيري تبديل خواهيد شد! براي اجراي اين بازي به iOS 4.0 و بالاتر نياز داريد. لطفاً دقت داشته باشيد براي اجراي بازي به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و يا آيپد نياز داريد.

 

nfs most wanted بازي ماشين سواري محبوب Need for Speed Most Wanted   آيفون و آيپد

ادامه مطلب

نظر بدهيد

رايت آسان و سريع فيلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0

GiliSoft Movie DVD Creator نرم افزاري بسيار عالي و ساده براي رايت انواع فايل هاي ويديويي بر روي DVD به صورت Video Dvd و قابل پخش برروي انواع دستگاه هاي پخش مي باشد. اين نرم افزار ضمن اينکه با قدرت و سرعت بالا انواع فايل هاي ويديويي را برروي لوح هاي فشرده نظير DVD–5 and DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM رايت مي نمايد ، ابزارهاي کاملي جهت ويرايش فايل هاي ويديويي قبل از رايت نظير : بريدن قسمت هاي دلخواه ، بريدن گوشه هاي مورد نظر ، تنظيم روشنايي و کنتراست فيلم و قرار دادن افکت برروي آنها و قرار دادن زيرنويس و واترمارک برروي فايل هاي ويديويي را  دارا مي باشد. همچنين نرم افزار ميتواند براي دي وي دي ها قالب هاي زيبا طراحي کند تا هنگام نمايش در دستگاه هاي پخش از نظر گرافيکي زيبا جلوه کنند. نرم افزار داراي قالب هاي آماده زيبا و قابل ويرايش مي باشد که کاربر ميتواند با انتخاب موزيک و قرار دادن متن هاي دلخواه نسبت به شخصي سازي قالب ها اقدام کند. در انتها لازم به ذکر است نرم افزار از فرمت هاي معمول و HD ويديو ها پشتيباني ميکند.  AVI, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT and MOV. و فرمت هاي HD نظير : MTS, M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV(VC-1), and HD MOV(H.264, MPEG-4).

 

gilisoft movie dvd creator رايت آسان و سريع فيلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

نمايش مشخصات سخت افزارها CPU-Z 1.62

CPU-Z نرم افزاري کوچک و سريع و رايگان است که اطلاعات کامل و بسيار جزئي از سخت افزارهاي اصلي سيستم مانند مادربورد ، سي پي يو ، رم ، گرافيک و ويندوز ارائه مي دهد. اين اطلاعات جزئي حتي شامل مصرف برق قطعات نيز شده و در همچنين نوع چيپست استفاده شده را نيز نشانه ميگيرد. اطلاعات دقيق تر مربوط به اين جزئيات در ادامه مطلب آمده است ولي در انتهاي توضيحات بايستي خاطر نشان کرد که اين نرم افزار بسيار سريع بوده و سبک ، هيچ فايل اضافي نيز در داخل ويندوز ايجاد نخواهد کرد و نسخه نصبي آن نيز به نوعي قابل حمل است. اطلاعات جزئي تر در ادامه مطلب…

 

CPU Z نمايش مشخصات سخت افزارها CPU Z 1.62

 

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

آنتي ويروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

Avast! Free Antivirus آنتي ويروس قدرتمند رايگان است که قابليت هاي اصلي نسخه تجاري شرکت avast را يدک مي کشد. اين نسخه رايگان آنتي ويروس Avast! Free Antivirus نام دارد و ميتواند ضمن محافظت زنده از ويندوز کاربران در برابر ويروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اينترنتي نيز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنين اين نرم افزار با بررسي صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فايل هاي مخرب از اين طريق نيز جلوگيري به عمل خواهد آورد. اين نرم افزار با نصب يک فايروال که آن هم ميتواند رايگان باشد ، کامل خواهد شد و امنيتي رايگان را برايتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اينکه اين نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهاي تجاري avast استفاده ميکند و تنها از نظر فايروال و برخي امکانات جزئي با نسخه هاي تجاري تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمينان خاطر توصيه مي شود!

 

Avast Free Antivirus آنتي ويروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

ادامه مطلب

نظر بدهيد

نمايش قدرتمند و امن فايل پي دي اف Adobe Reader XI 11.0.0

Adobe Reader XI نسخه رايگان شرکت adobe جهت نمايش فايل هاي PDF و قابليت هاي درون آنها مي باشد. اين نرم افزار بسيار قدرتمند جهت نمايش فايل هاي PDF و پرينت گرفتن آنها مي باشد. مهم نيست که درون فايل PDF چه محتوايي وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ويديو و ديگر فايل هاي مالتي مديا درون فايل PDF در اين نرم افزار به نمايش در خواهند آمد. همچنين اين نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و يادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گيري در ديگر قسمت هاي متن فايل PDF فراهم مي کند تا ديدگاه هاي لازم براي متني خاص را بتوان درون فايل پي دي اف مشخص نمود. اين نرم افزار با داشتن قابليت هايي به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن مي کند که فايل PDF در حال مشاهده حاوي انواع ابزارهاي مخرب جهت نفوذ به سيستم نيست و بدون مشکل و امنيت خاطر مشاهده فايل را انجام ميدهد. اين نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فايل هاي پي دي اف امکانات بصري فراواني را فراهم آورده است که نمايش به صورت سه بعدي و تغيير اندازه از ساده ترين آنها مي باشد. 

 

Adobe Reader نمايش قدرتمند و امن فايل پي دي اف Adobe Reader XI 11.0.0

ادامه مطلب

نظر بدهيد

گلچين مداحي هاي سيد مجيد بني فاطمه

مجموعه ?? مداحي بسيار زيبا و تاثيرگذار از مداح جوان سيد مجيد بني فاطمه که با صداي بسيار دل انگيز مداحي شده اند. اين مجموعه داراي نوحه و شور هاي بسيار زيبا است که همانند آن کمتر شنيده شده است. مدت زمان اين مداحي ها حدود ? ساعت ?? دقيقه مي باشد. اميدواريم با دانلود اين مجموعه ما را نيز در عزاداري خود سهيم بدانيد!

 

majid bani fateme گلچين مداحي هاي سيد مجيد بني فاطمه

ادامه مطلب

نظر بدهيد

امنيت کامل در دنياي کامپيوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

AVG Internet Security نرم افزار آنتي ويروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپيوتر در دنياي اينترنت و فايروال مي باشد. اين نرم افزار کامل امنيتي ، با داشتن بخش هاي مختلف نظير AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنيت بسيار بالايي براي کاربر فراهم ميکند. توسط اين نرم افزار ضمن اينکه در دنياي آفلاين در برابر ويروس ها ، تروجان ها ، کرم هاي اينترنتي و جاسوس افزارها در امان خواهيد بود ، در دنياي آنلاين نيز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنياي آنلاين و سرقت کنندگان اطلاعات نيز محافظت خواهيد شد. اين نرم افزار با بررسي صفحات وب ، محتواي آنها را چک ميکند تا در صورت وجود ريسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نمايد. باتوجه به رشد شبکه هاي بي سيم ، بخشي به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهيه شده است تا امنيت اين شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامين گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهاي جاسوسي که به طور مخفي از کاميپوتر شما استفاده ميکنند ، شناسايي و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track اين امکان فراهم مي شود تا رد پاهاي خودتان را از دنياي اينترنت پاک کنيد. Anti-Spyware نيز براي جلوگيري از فعاليت و ورود جاسوس افزارهاست تا اين نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فايروال نيز با کنترل ورودي و خروجي سيستم تمام اتصالات را بررسي خواهد نمود تا انواع حملات اينترنتي شناسايي و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپيوتر دسترسي يابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنيت کامل در دنياي کامپيوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

ادامه مطلب

نظر بدهيد

موزيک پلير قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3 – اندرويد

نام JetAudio متعلق به يکي از نرم‌افزارهاي محبوب در زمينه‌ي مديريت موزيک‌ها در کامپيوتر و موبايل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زيادي از آن استفاده مي‌کنند و مي‌تواند جايگزين خوبي براي موزيک پلير معمولي خود گوشي باشد. اين نرم‌افزار تقريباً از همه‌ي فرمت‌هاي صوتي موجود پشتيباني مي‌کند. قابليت‌هاي تنظيم صداي اين نرم‌افزار نيز بسيار متنوع بوده و در آن به‌طور پيش‌فرض ?? فرمت براي Equalizer قرار داده شده است. از ديگر امکانات اين برنامه مي‌توان به قابليت نمايش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌هاي گوناگون، امکان استفاده از ويجت اين برنامه در سايزهاي گوناگون و قابليت کنترل سرعت پخش فايل صوتي، اشاره کرد. براي اجراي اين برنامه به اندرويد ?.?.? و بالاتر نياز داريد.

 

jetaudio plus android موزيک پلير قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندرويد

ادامه مطلب

نظر بدهيد

مسنجر قدرتمند براي گوشي هاي آندرويد IM+ Pro v6.4.2

IM+ Pro نرم افزاري مخصوص گوشي ها و تبلت هاي داراي سيستم عامل آندرويد ??? به بالاتر مي باشد که توسط آن کاربر به راحتي ميتواند با تمامي سرويس هاي مختلف به چت بپردازد و از تمامي انها به صورت همزمان استفاده کنيد. به اين ترتيب Beep, Skype, MSN, Facebook Chat, AIM, Yahoo, ICQ, Google Talk, VKontakte در اين نرم افزار پشتيباني شده اند و کاربر ميتواند با تمامي دوستان خود در شبکه هاي نامبرده ارتباط برقرار کند. به همراه متن کاربر ميتواند نسبت به ارسال عکس و ويديو هنگام چت نيز اقدام کند و با وجود انواع نوتيفيکشن ها هيچ پيامي را نيز از دست نخواهد. همچنين در سرويس هاي Skype, MSN, AIM, ICQ امکان چت گروهي نيز ممکن خواهد بود. 

 

IM Pro مسنجر قدرتمند براي گوشي هاي آندرويد IM+ Pro v6.4.2

ادامه مطلب

نظر بدهيد

مونتاژ حرفه اي عکس ها Photo BLEND 3D 1.5.1 Final

Photo BLEND 3D نرم افزاري عالي و قدرتمند براي مونتاژ و مختلف کردن تصاوير به صورت کاملا طبيعي و محصول شرکت Mediachance مي باشد. اين نرم افزار با ارائه ابزارهاي اتوماتيک اين امکان را به شما ميدهد تا بيشتر وقت خود را صرف ايجاد تصاويري منحصربفرد نماييد تا اينکه بيشتر وقت را در ويرايش سپري کنيد. يکي از مهمترين نکات در مخلوط کردن و مونتاژ تصاوير ، اين است که ? يا چند تصوير با يکديگر همخواني داشته باشند ، از نظر پرسپکتيو و زوايا گرفته تا وجود سايه ها و تنظيم بودن رنگ ها و کنتراست ها که اين مسئله اگر بخواهد به صورت دستي انجام شود ، مسلما نيازمند صرف وقت بسياري خواهد بود ، اين در حالي است که نرم افزار Photo BLEND 3D با تنظيم رنگ ، سايه و کنتراست به همخواني تصاوير کمک خواهد کرد. اين نرم افزار همچنين در ساخت تصاوير به صورت ?D نيز امکانات لازم را دارا بوده و ميتواند تمامي اعمالي که در حالت ?بعدي انجام ميدهد را در حالت سه بعدي نيز مورد استفاده قرار دهد. در پايان بايد گفت تمامي امکاناتي که در Photo BLEND 3D فراهم آماده اعم از تنظيم رنگ عکس ها ، سايه ها و کنتراست ها و نور همگي براي اين است که در هنگام مونتاژ و استفاده تصاوير کاربر مشکلي از نظر منطبق بودن تصاوير را نداشته باشد و به راحتي امکان تصحيح عيوب را داشته باشد.

 

photo blend مونتاژ حرفه اي عکس ها Photo BLEND 3D 1.5.1 Final

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

ساخت فايل pdf از هر فايل قابل پرينت PDFCreator 1.6.0

PDFCreator نرم افزاري متن باز و رايگان است که کاربر به راحتي و بدون نياز به دردسرهاي کرکينگ ميتواند با نصب آن هر فايل قابل پرينتي را به فرمت PDF تبديل کند و همچنين با ايجاد پسورد و محدوديت هاي نظير عدم امکان پرينت گرفتن ، از فايل PDF توليده شده خودش محافظت نمايد. علاوه بر اين قابليت ، ساخت يک فايل PDF از چندين فايل PDF و به بياني ديگر ايجاد يک فايل فايل يکتا از چندين صفحه PDF نيز از ديگر قابليت هاي مهم نرم افزار است. همچنين توسط اين نرم افزار علاوه بر امکان تبديل هر فرمت قابل پرينتي به فايل پي دي اف  ميتوانيد ، تبديل فرمت را به فرمت هايي نظير PNG, JPEG, BMP, PCX, TIFF, OS, EPS, PSD, PCL, RAW و SVG نيز انجام دهيد. اين نرم افزار با تکنولوژي AES نسبت به پسورد گذاشتن روي فايل هاي pdf کاربر اقدام ميکند ، همچنين ميتواند با ايجاد محدوديت از ويرايش و پرينت گرفته شدن فايل پي دي اف نيز جلوگيري کند. علاوه بر اين قابليت ها ، نرم افزار داراي تنظيماتي جهت معين کردن کيفيت و حجم فايل پي دي اف و… است ، کاربر ميتواند اين تنظيمات را انجام دهد و سپس آنها را ذخيره کند تا در استفاده بعدي ديگر نيازي به تنظيم مجدد نداشته باشد ، همچنين ميتوانيد چندين تنظيمات مختلف تعريف کند و هربار از يکي استفاده نمايد. 

 

pdfcreator ساخت فايل pdf از هر فايل قابل پرينت PDFCreator 1.6.0

ادامه مطلب

نظر بدهيد
مشهد دانلود بازدید : 49 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

رسمي عجيب و جالب در ميان عروس‌هاي چيني+عکس

ادامه مطلب

نظر بدهيد

کشته شدن ملکه زيبائي در ميان قاچاقچيان ! +تصاوير

کشته شدن ملکه زيبائي در ميان قاچاقچيان ! +تصاوير

ادامه مطلب

نظر بدهيد

تصاوير : قدرت آرايش بر تغيير چهره اين زنان غير زيبا

تصاوير : قدرت آرايش بر تغيير چهره اين زنان غير زيبا

 

 

حتما ببينيد....

ادامه مطلب

نظر بدهيد

نوشته هاي طنز آذر ماه ??

قيمت طلا و سکه و نرخ ارز ? آذر ??

تيتر روزنامه هاي ورزشي ? آذر ????

تيتر روزنامه هاي امروز ? آذر ????

قيمت خودرو امروز ? آذر ????

ثروتمندترين ايراني در دنيا!+عکس

ثروتمندترين ايراني در دنيا!+عکس

ادامه مطلب

نظر بدهيد

ورود نسخه قاچاق فيلم جنجالي به بازار +عکس

ورود نسخه قاچاق فيلم جنجالي به بازار +عکس

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

قيمت‌هاي انواع لپ‌تاپ در بازار + عکس

نوسان کاهشي دلار و سکه

 نوسان کاهشي دلار و سکه

ادامه مطلب

نظر بدهيد
مشهد دانلود بازدید : 40 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

فال روزانه ? آذر ??

عکس: آموزش يک هنرنمايي ديدني و جالب با پوست پرتغال !

عکس: آموزش يک هنرنمايي ديدني و جالب با پوست پرتغال !

ادامه مطلب

نظر بدهيد

جمله هاي زيباي پرفسور حسابي

عکس متفاوت و ديده نشده حامد بهداد در آفريقا

باز هم يک بازيگر زن ايراني ديگر، داور جشنواره فيلم دبي+ عکس

باز هم يک بازيگر زن ايراني ديگر، داور جشنواره فيلم دبي+ عکس

ادامه مطلب

نظر بدهيد

قيمت خودرو امروز ? آذر ????

قيمت طلا و سکه و نرخ ارز ? آذر ??

فوايد رايگان و شگفت انگيز لبخند به غريبه ها

 

فوايد رايگان و شگفت انگيز لبخند به غريبه ها

 

 

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

سريعترين دانلود منيجر Internet Download Manager v6.12 Build 25

Internet Download Manager معروف به IDM را سريعترين دانلود منيجر يا نرم افزار مديريت دانلود مي دانند و به حق نيز اينچنين است. اين نرم افزار قدرتمند به دليل تقسيم فايل ها در حال دانلود به قسمت هاي مختلف و استفاده کامل از ظرفيت پهناي باند اينترنت کاربر ، ميتواند سرعت دانلود را تا بيش از ? برابر و در مواقعي تا ? برابر افزايش دهد. قابليت بعدي اين نرم افزار که براي نرم افزارهاي مديريت دانلود بسيار حائز اهميت است ، امکان resume يا ادامه دانلود لينک هاي دانلودي است که چنين امکاني را دارد ، براي مثال اگر فايلي را از مشهد دانلود دانلود نموديد و در حين دانلود به دلايلي مانند قطعي اينترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، ميتوانيد ادامه آن را در زماني ديگر انجام دهيد. قابليت هاي مهم ديگري نظير زمان بندي براي شروع و پايان دانلود و همچنين دانلود به ترتيب لينک هاي دانلود از امکانات نرم افزار محسوب مي شود. دانلود ويديوها و صوت هايي که به صورت استريم و زنده پخش مي شوند و امکان دانلود مستقيم آنها نيست (مانند سايت youtube) نيز از امکاناتي است که نميتوان به راحتي از آن چشم پوشي نمود. 

 

IDM سريعترين دانلود منيجر Internet Download Manager v6.12 Build 25

ادامه مطلب

يک نظر

فايل هاي اجرايي جاوا Java Runtime Environment v7.0 Update 9

  • 23 بازديد
  • چهارشنبه 08 آذر 1391

Java Runtime Environment يا به طور اختصار JRE فايل هاي لازم جهت اجرا برنامه هايي است که با زبان محبوب Java نوشته مي شوند را در سيستم کاربر تعبيه ميکند و به اين ترتيب برنامه هايي که با اين زبان نوشته مي شوند در کامپيوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دليل گستردگي در دنياي وب نيز حضور فعالي دارد و بازي ها و صفحات هستند که با اين زبان نوشته شده اند و براي اجرا و مشاهده انها نيز به نصب بودن فايل هاي لازم يا Java Runtime Environment روي کامپيورتان خواهيد داشت. همچنين همانطور که گفتيم برخي از نرم افزارهاي تحت ويندوز نيز نياز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پيشرو جديدترين آپديت فايل هاي مورد نياز اجراي زبان جاوا است که با نصب به راحتي تمامي برنامه هاي نوشته شده قديمي و جديد تحت جاوا را اجرا خواهيد نمود.

 

Java Runtime Environment فايل هاي اجرايي جاوا Java Runtime Environment v7.0 Update 9

ادامه مطلب

نظر بدهيد

تماس صوتي و تصويري رايگان Skype 6.0.0.120

Skype نرم افزار محبوب جهاني که يکي از معتبرين نرم افزارهاي برقراري تماس هاي صوتي رايگان در کنار چت هاي متني ، مي باشد. کافي است هنگام نصب نرم افزار عضو شويد و با اضافه کردن دوستان خود همانند ياهو مسنجر با آنها با کيفيت بسيار بالا و بدون قطعي و همچنين امنيت بالا به صورت صوتي به صحبت بپردازيد. براي برقراري تماس هاي تلفني نيز با هزينه بسيار پايين قادر به تماس با ديگر کشورها خواهيد بود به طوري نسبت به ديگر روش هاي برقراري تماس بسيار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس هاي ويديوي نيز از جمله قابليت هاي اصلي Skype به شمار مي رود. اين نرم فزار توانايي ذخيره سازي داده هاي تماس ها و ضبط و دريافت پيغام صوتي آفلاين را نيز دارا است و ميتواند به صورت منشي تلفن تماس ها را دريافت کند. همچنين امکان چت متني نيز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکايپ با داشتن سرورهاي ابري قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراري سريع و با کيفيت تماس ها را فراهم آورده است. همچنين اسکايپ با کد کردن مکالمات امنيت را افزايش داده و امکان شنود و شناسايي تماس ها را از بين برده است.

 

skype2 تماس صوتي و تصويري رايگان Skype 6.0.0.120

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد
مشهد دانلود بازدید : 55 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

در حاليکه برخي با راه‌اندازي گروه‌هاي مختلف به شمارش معکوس پايان جهان در…

ادامه مطلب

نظر بدهيد

چه دختر خشني! +تصوير متحرک

جوک هاي خنده دار مخصوص ما ايراني ها !!

عکس : ترسناک ترين ساعت جهان

عکس : ترسناک ترين ساعت جهان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

قيمت طلا و سکه و نرخ ارز ?? آذر ??

فال روزانه ?? آذر ??

قيمت خودرو امروز ?? آذر ????

تيتر روزنامه هاي امروز ?? آذر ??

تيتر روزنامه هاي ورزشي ?? آذر ????

عکس هاي جديد پرنس ويليام جوان و همسرش کيت ميدلتون

عکس هاي جديد پرنس ويليام جوان و همسرش کيت ميدلتون

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

پنجاه و چهار توصيه براي داشتن خوشبختي در زندگي

اشتباهات خطرناک و رايج زوج هاي تازه ازدواج کرده

مشهد دانلود بازدید : 55 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

با همسر چشم چران چه بايد بکنيم؟

مردي که در فيس بوک دل ?? هزار نفر را برد ! + عکس

مردي که در فيس بوک دل ?? هزار نفر را برد ! + عکس

ادامه مطلب

نظر بدهيد

فرق عروسي رفتن پسر ها و دختر ها + طنز

عکس هاي ديدني ترانه عليدوستي و همسرش در ويتنام

فال روزانه ?? آذر ??

افزايش کيفيت و وضوح عکس ها easyHDR Pro 2.30.1

easyHDR Pro نرم افزاري کارآمد براي عکاسان و علاقمندان به عکاسي است که وظيفه آن پردازش ميزان رنگ و نور و ديگر عوامل ديناميک درون تصوير است و با استفاده از اين پردازش دست به تغييرات شگرف در تصوير ميزند که در نهايت به جلوه دهي و کيفيت و رنگبندي و نور بهتر عکس مي انجامد. در عکاسي يکي از مشکلات اين است که بعد از مشاهده عکس ، آنچه با واقعيت بوده سازگار نيست و اين ميتواند به دليل لنز ضعيف دوربين يا عدم توانايي عکاس در تنظيم مناسب براي صحنه باشد ، easyHDR Pro با رفع اين تناقض ها به وسيله پردازش ، ميتواند ضمن افزايش وضوح و کيفيت عکس ، با تنظيم رنگ ، نور ، کنتراست و ديگر عوامل موثر در طبيعي جلوه دادن عکس ، تصويري بسيار طبيعي ، زيبا و واضح را ارائه دهد. رفع نويز ، شبه وار بودن ، تنظيم درخشندگي ،  تصحيح اعوجاج رنگي نيز از ديگر امکانات نرم افزار است. 

 

easyHDR افزايش کيفيت و وضوح عکس ها easyHDR Pro 2.30.1

ادامه مطلب

نظر بدهيد

مجموعه ?? والپپر جذاب از طبيعت دلپذير

مجموعه ?? والپپر ورزشي فوق العادها با کيفيت HD . اين مجموعه شامل والپيپرهاي زيبا در سايز ????×???? و با فرمت JPG مي باشد. اميدواريم با دريافت و استفاده از اين مجموعه به عنوان تصوير زمينه لذت ببريد.

 

 

50 Excelent Landscapes HD Wallpaper مجموعه 50 والپپر جذاب از طبيعت دلپذير

ادامه مطلب

نظر بدهيد

بازي سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2 – اندرويد

در بازي Gem Miner 2 شما با حفاري زمين تلاش مي‌کنيد به منابع ارزشمند زير زمين دست پيدا کنيد. شما با استفاده از ابزار حفاري خود به نقاط مختلف زير زمين مي‌رويد و اگر خوش‌شانس باشيد به محل نگهداري گنج دست پيدا مي‌کنيد! اين بازي داراي گرافيک مناسبي است و در آن مي‌توانيد حالت Freeplay را انتخاب کنيد که با داشتن ? حالت سختي متفاوت و انواع معادن مي‌توانيد ساعتها خود را با جستجو در اين معادن سرگرم کنيد. همچنين بازي داراي ?? مرحله‌ي متفاوت است. براي اجراي اين بازي به اندرويد ?.? و بالاتر نياز داريد.

 

gem miner 2 android بازي سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2   اندرويد

ادامه مطلب

نظر بدهيد

دختر شايسته ???? جهان اين خانم انتخاب شد+عکس

جذاب‌ ترين مرد دنيا در کنار همسرش+عکس

علي کريمي مرد سال آسيا نشد

مشهد دانلود بازدید : 53 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

در حاليکه برخي با راه‌اندازي گروه‌هاي مختلف به شمارش معکوس پايان جهان در…

ادامه مطلب

نظر بدهيد

چه دختر خشني! +تصوير متحرک

جوک هاي خنده دار مخصوص ما ايراني ها !!

عکس : ترسناک ترين ساعت جهان

عکس : ترسناک ترين ساعت جهان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

قيمت طلا و سکه و نرخ ارز ?? آذر ??

فال روزانه ?? آذر ??

قيمت خودرو امروز ?? آذر ????

تيتر روزنامه هاي امروز ?? آذر ??

تيتر روزنامه هاي ورزشي ?? آذر ????

عکس هاي جديد پرنس ويليام جوان و همسرش کيت ميدلتون

عکس هاي جديد پرنس ويليام جوان و همسرش کيت ميدلتون

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

پنجاه و چهار توصيه براي داشتن خوشبختي در زندگي

اشتباهات خطرناک و رايج زوج هاي تازه ازدواج کرده

مشهد دانلود بازدید : 58 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

  چند ماه پيش بود که چين از آزمايشي براي راه‌اندازي قطار با سرعت ??? کيلومتر در ساعت سخن گفت. اما در اين رقابت ژاپني‌ها هم بيکار نبوده‌اند و حالا آنها هم از قطار ??? کيلومتري‌شان پرده‌برداري‌کرده‌اند. شرکت راه‌آهن مرکزي ژاپن از اين قطار رونمايي‌کرده و گفته خط جديد بين «توکيو» و «ناگويا» حرکت …

ادامه مطلب

نظر بدهيد

عجيب ترين خواهران آمريکا با يک بدن و دو سر +تصوير

زندگي سخت و زجرآور دو قلوهاي به هم چسبيده امريکايي که اکنون به 19 سالگي رسيده اند بار ديگر بحث درباره جداسازي آنها را جدي کرده و سر زبان ها انداخته است.

ادامه مطلب

نظر بدهيد

جذابترين ورزشکار مرد ???? + عکس


کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي در يک راي گيري ستاره هايي مانند اندي ماري و لبرون جيمز را پشت سر گذاشت.

ادامه مطلب

نظر بدهيد

فيلم لحظه شهادت حضرت اباالفضل عباس (ع) در سريال مختارنامه+دانلود

قيمت طلا و سکه و نرخ ارز ?? آذر ??

فال روزانه ?? آذر ??

قيمت خودرو امروز ?? آذر ????

تصويري متأثر کننده از يک دانشجو+ عکس


تصويري ناراحت کننده  از يک دانشجوي دختر با غيرت که براي کسب درآمد و برآورد هزينه هاي دانشگاه اقدام به واکس زدن ميکند

ادامه مطلب

نظر بدهيد

دانلود گل برگردون زيباي زلاتان ابراهيموويچ به انگليس

دانلود گل برگردون زيباي زلاتان ابراهيموويچ به انگليس

ادامه مطلب

يک نظر

گلشيفته فراهاني و همسر سابقش + عکس

سرانجام تلخ براي دختر ?? ساله + عکس


جام جم آنلاين: خودکشي دختر دانش‌آموز ?? ساله که در اتاق خوابش خود را به دار آويخته والدينش را دادگاهي کرده است.

ادامه مطلب

نظر بدهيد

ازدواج تام کروز با بازيگر زن ايراني خبر ساز شد


به تازگي يکي از اسرار زندگي شخصي «تام کروز» بازيگر مشهور هاليوود توسط مجله Vanity Fair افشا شده است.

ادامه مطلب

نظر بدهيد
مشهد دانلود بازدید : 69 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

http://hamkaran.net/upload/uc_1455.gif

ساعت زيباي آرشين

با طراحي بي نظير هنرمندان اصفهاني

ترکيبي از سنت و طراحي بينظير ايراني

آرشين نام شاهدخت بزرگ هخامنشي است

جلوه  و جمال اصيل ايراني را در اين ساعت ببينيد

زيبايي کم نظير مزين به 170 نگين درخشان و زيبا

دستان هر بانوي ايراني  لايق چنين هنر و زيبايي درخشاني است

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1451.jpg

 

آيا باورتان ميشود در يک ساعت از يکصد و هفتاد نگين زيبا و درخشان استفاده شده باشد؟

اين نمونه طراحي ها با زيبايي کم نظير جز در زيورآلات  اصيل ايراني ديده نميشود

مناسب جهت مجالس سوغاتي و هدايا

موجود در سه طرح با نگين هاي آبي سفيد و صورتي

رنگ نگين مورد نظرتان را در صورت تمايل در صفحه پيغام بنويسيد

 

قيمت اين محصول در سراسر ايران 42900 تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

جاکليدي پرندگان خشمگين

  • 2 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

جاکليدي پــرندگان خشمگين
طرفداران پرندگان خشمگين در مقابل خوکهاي بد

جاکليدي انگري برد . هديه اي مناسب براي عزيزانتان

http://hamkaran.net/upload/uc_1448.jpg

 

قيمت اين محصول در سراسر ايران 3900 تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

سه اهنگ پيشواز جديد سخنان مقام معظم رهبري

پيشواز هاي ايرانسل فريبرز خاتمي و شاهين جمشيدپور

پيشواز هاي ايرانسل البوم شش گوشه پويا بياتي

قيمت طلا و سکه و نرخ ارز ?? آذر ??

فال روزانه ?? آذر ??

قيمت خودرو امروز ?? آذر ????

خنده دارترين جوک هاي پزشکي

ترساندن سلنا گمز در يک برنامه تلويزيوني +عکس

اسطوره فوتبال برزيل در خدمت سربازي!!

يوزرنيم و پسورد nod32 يکشنبه ?? آذر????

مشهد دانلود بازدید : 59 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

قيمت خودرو امروز ?? آذر ????

آموزش روابط زنــاشويي ( آشناي محبوب)

  • 28 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

آموزش مـسائل زناشـويي

(آشناي محبوب) ويژه سال ??

فيلم راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان

آموزش مسائل زناشويي

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جــــوان

(+??)

 /upload/uc_1414.jpg

 

قيمت اين محصول در سراسر ايرانفقط 6500 تومان

upload/uc_1359.png

ادامه مطلب

نظر بدهيد

هندزفري تغيير صدا

  • 7 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

هندز فري تغيير صداي موبايل

قابل استفاده براي انواع گوشيها

توانايي ايجاد تغييرات کلي در صدا ...


تغيير صداي شما با قابليت هاي جالب ...

تبديل صداي مرد به زن و بالعکس هنگام صحبت با موبايل


 /upload/uc_1407.jpg

 

اين هندزفري با تغيير صداي پسر به دختر و بالعکس، در هنگام برقراري ارتباط تلفني لحظات شادي را براي شما به ارمغان مي آورد.اين هندزفري علاوه بر اينکه قابليت تغيير صدا را دارد به شما اين امکان را مي دهد تا در صورت تمايل از آن به عنوان يك هندزفري معمولي استفاده كنيد .

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط 12500 تومان

upload/uc_1359.png

ادامه مطلب

نظر بدهيد

گوشي موبايل با صفحه کريستالي

  • 9 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

گوشي موبايل با صفحه کريستالي

با قابليت استفاده دو سيم کارت همزمان

سرانجام افسانه گوشي هاي موبايل شيشه اي به حقيقت پيوست!

در آستانه سال 2013 با استفاده از تکنولوژي نانو ميتوانيد آن سوي گوشي موبايل خود را ببينيد!

http://hamkaran.net/upload/uc_1473.jpg

 

قيمت اين محصول در سراسر ايران: 160 هزار تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

گوشي 4 سيمکارته X3A Scolor

  • 10 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

سيم کارت در يک گوشي + دوربين + راديو + تلويزيون آنالوگ

با منوي فارسي و انگليــسـي و امــكانـاتي بي نظير

« مشاهده شبکه هاي تلويزيون روي گوشي »
 

/upload/uc_1494.jpg

داراي شارژر , هدفون, و کابل يوس ابي و بسته بندي شيک

شما ميتوانيد همزمان 4 سيم كارت در يك گوشي به صورت فعال داشته باشيد.

اين گوشي داراي کي برد کامل ، راديو ، اينترنت ، دوربين عکاسي ، سازگاري با برنامه هاي جاوا ، صداهاي بک گراند ، کتاب الکترونيکي ، با کيفيت بسيار بالا

 قيمت در سراسر ايران فقط: 160 هزار تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

ترفند رايگان کردن اينترنت در ايرانسل

آموزش زبان Tell me more

  • 8 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

قدرتمندترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي در دنيا !

 Tell Me More Premium Performance v10.0

10 سطح آموزشي بصورت كامل از مبتدي تا حرفه اي

10Levels from Complete Beginner to Expert

 

خـريد پستي : قيمت فقـط : 8,000 تـومـان   

ادامه مطلب

نظر بدهيد

اسپري پنجر گيري خودرو

  • 8 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

اگر در برف و سرماي زمستان دچار اين مشکل شده ايد !

اگر فرصت کافي براي تعويض لاستيک پنچر شده نداريد !

اگر در جايي هستيد که دسترسي به آپاراتي نداريد !

اگر آشنايي به تعويض لاستيک نداريد !

اگر لاستيک زاپاس همراه نداريد !

ديگر نگران نباشيد ...

http://hamkaran.net/upload/uc_1543.jpg

 

قيمت اين محصول در سراسر ايران : فقط 18800 تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

موس بيسيم طرح اپل Apple

  • 14 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

موس بي سيم طرح اپل
فوق العاده سبک و با کيفيت
شيک ترين و حرفه اي ترين موس عرضه شده در جهان ...
با سيم هاي دست و پاگير موس هاي قديمي خداحافظي کنيد!
شما مي توانيد با استفاده از موس بي سيم اپل تا 8 متر  دور از رايانه، ويندوزتان را کنترل کنيد ...
با خاصيت آيروديناميکي فوق العاده جهت جلوگيري از خستگي دست
براي اولين بار در ايران همراه با 6 ماه گارانتي تعويض

http://hamkaran.net/upload/uc_1538.jpg

قيمت اين محصول در سراسر ايران : فقط 36000 تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

مجموعه جديد نرم افزار و بازي اندرويد 2013

  • 5 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

نگه دارنده کابل Cable Drop

  • 3 بازديد
  • سه شنبه 14 آذر 1391

نگهدارنده سيم Cable Drop
وسيله اي بسيار جالب براي مرتب کردن سيم هاي اضافي
آيا شما نيـز همچـون بسـيـاري از کاربران کامپيــوتــر از تجــمــع

و به هم تابيده شدن سيم هاي متصل به سيستم خود کلافه شده ايد؟

 http://hamkaran.net/upload/uc_1443.jpg

اين وسيله جالب مخصوص شماست ...
اگر مي خواهيد نظم و شکل و فرم خاصي به قرارگيريکابل هاي کامپيوترتان
بدهيد ما نگه دارنده کابل Cable Drop را به شما پيشنهاد مي کنيم
با نگهدارنده کابل .محيط کار خود را زيباتر سازيد

 قيمت اين محصول در سراسر ايران 4900 تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد
مشهد دانلود بازدید : 74 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

مادر باذوق فنلاندي با گوشي خود از پسرش تصاويري جالب گرفته+خنده دار

ادامه مطلب

نظر بدهيد

رضا صادقي ميگويد: بگو همه برايم دعا کنند

رضا صادقي ميگويد: بگو همه برايم دعا کنند

ادامه مطلب

نظر بدهيد

تصاوير/آميتا پاچان و آيشواريا در جشنواره اي در مراکش

تصاوير/آميتا پاچان و آيشواريا در جشنواره اي در مراکش

ادامه مطلب

نظر بدهيد

خانم ملکه زيبايي که رئيس مجلس شد (عکس)

جنيفر لوپز با تيپ زمستاني (عکس)

زندگينامه سحر قريشي + عکس

اس ام اس هاي مخصوص آلودگي هوا آذر ماه ??

اس ام اس هاي مخصوص آلودگي هوا آذر ماه ??

ادامه مطلب

نظر بدهيد

ست تاپ و شلوار اسپرت راشين

  • 7 بازديد
  • چهارشنبه 15 آذر 1391

ست تاپ و شلوار اسپرت راشين

 کلاه دار, جيب دار, نوار دوزي -جنس فلامنت

 اسپرت و جذاب

زيبايي خود را دو چندان کنيد

محصولات از نظر پارچه و دوخت کنترل شده و داراي کيفيت مطلوب ميباشند.تمامي محصولات قبل از ارسال به مشتريان عزيز جهت جلوگيري از داشتن هرگونه اشکال، مورد کنترل مجدد قرار مي گيرند.

لطفا قبل از خريد حتما راهنماي انتخاب سايز را مطالعه فرماييد (کليک کنيد)

خريد پستي (درب منزل تحويل بگيريد سپس پرداخت نماييد)

قيمت :45000 تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

ست تاپ و شلوار نايک N I K E

  • 9 بازديد
  • چهارشنبه 15 آذر 1391

ست تاپ و شلوار نايک  N I K E

تهيه شده از پارچه پنبه ويسکوز

ضد حساسيت

زيبايي خود را دو چندان کنيد

محصولات از نظر پارچه و دوخت کنترل شده و داراي کيفيت مطلوب ميباشند.تمامي محصولات قبل از ارسال به مشتريان عزيز جهت جلوگيري از داشتن هرگونه اشکال، مورد کنترل مجدد قرار مي گيرند.

لطفا قبل از خريد حتما راهنماي انتخاب سايز را مطالعه فرماييد (کليک کنيد)

خريد پستي (درب منزل تحويل بگيريد سپس پرداخت نماييد)

قيمت :36000 تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

ست تاپ و شلوار پوما

  • 9 بازديد
  • چهارشنبه 15 آذر 1391

ست تاپ و شلوار پوما  puma

تهيه شده از پارچه درجه يک فلامنت

ضد حساسيت

زيبايي خود را دو چندان کنيد

محصولات از نظر پارچه و دوخت کنترل شده و داراي کيفيت مطلوب ميباشند.تمامي محصولات قبل از ارسال به مشتريان عزيز جهت جلوگيري از داشتن هرگونه اشکال، مورد کنترل مجدد قرار مي گيرند.

لطفا قبل از خريد حتما راهنماي انتخاب سايز را مطالعه فرماييد (کليک کنيد)

خريد پستي (درب منزل تحويل بگيريد سپس پرداخت نماييد)

قيمت :38000 تومان

ادامه مطلب

نظر بدهيد

کلاه و پالتو هاي جديد و زيباي زمستاني زنانه ????


نمونه هايي زيبا و جديد از مدل کلاه و پالتوهاي زنانه مخصوص فصل زمستان در سال ???? را تماشا مي کنيد .

ادامه مطلب

نظر بدهيد

اين دختر ?? سال پيش بخاطر چشمان جادويي‌ مشهور شد

اين دختر ?? سال پيش بخاطر چشمان جادويي‌ مشهور شد

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 2,789
  • بازدید کلی : 33,532
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری