loading...
مشهد دانلود
مشهد دانلود بازدید : 71 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

 

Adobe Muse نرم افزاري کاربر محور است براي صفحات HTML به صورت بصري و بدون نياز به کدنويسي با جديدترين استانداردهاي دنياي وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در اين نرم افزار کاربر حتي نبايستي ? خط بنويسيد و تمامي مراحل به صورت بصري و ديداري يا به بياني ويزاردي انجام خواهد شد. نرم افزار تمامي امکانات حرفه اي جهت طراحي وب را دارا مي باشد. يک وبسايت کامل ميتواند توسط اين نرم افزار طراحي شود که داراي صفحات داخلي متفاوت و نقشه سايت باشد. تعيين هدرها و فوترها و قرار دادن لينک هاي مختلف در اين قسمت جهت دسترسي به ديگر قسمت ها همانند وبسايت هاي حرفه اي ميتواند توسط کاربر ايجاد شود. تعيين عرض و طول صفحه و همچنين ايجاد عناصري که به صورت درصدي داراي عرض و طول باشند.ساخت اسلايدشو به صورت کاملا حرفه اي با افکت هاي مختلف و سپس استفاده از آن در صفحه وب نيز بسيار حائز اهميت است. از نظر گرافيکي کاربر بر تمامي امور احاطه خواهد داشت. ساخت و ايجاد از عکس ها و تطبيق آنها با دنياي وب و همچنين کنترل فونت هاي استفاده شده در صفحات به همراه عناصر دورگرد که ميتوان از آنها استفاده نمود. قرار دادن اشياء و فايل هاي پيوستي نظير نقشه هاي گوگل و فيد هاي فيس بوک نيز در نرم افزار به طور کامل پشتيباني شده است. 

 

Adobe Muse طراحي وبسايت بدون کدنويسي Adobe Muse 2.2

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

تبديل لپ تاپ به مودم وايرلس Connectify Pro 3.7.0.25374

Connectify Pro نرم افزاري بسيار عالي و کارآمد براي به اشتراک گذاري اينترنت و اطلاعات از طريق مودم واي-فاي (wi-fi) داخلي لپ تاپ است. يعني به وسيله اين نرم افزار ميتوانيد از طريق مودم داخلي لپ تاپ اينترنت را براي ديگران به اشتراک بگذاريد و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وايرلس تبديل کنيد تا ديگران براي وصل شدن به اينترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بي سيم وايرلس استفاده کنند. استفاده اصلي اين نرم افزار در محيط کار و دانشگاه ها و خوابگاه ها است که داراي مودم وايرلس نبوده و بدون کابل دسترسي به اينترنت ناممکن است. به اين ترتيب کافي است يک لپ تاپ به اينترنت وصل شود و با استفاده از اين نرم افزار آن لپ تاپ اينترنت را با ديگران به اشتراک بگذارد. همچنين اين نرم افزار ميتواند به عنوان اتصال دهنده شبکه کننده نيز مورد استفاده قرار گيرد ، به طوري که در حالت آفلاين و بدون اينترنت ميتوانيد اطلاعات را از طريق شبکه ايجاد شده منتقل کنيد و در واقع به ترانسفر ديتا مشغول شويد. براي دسترسي افراد به اينترنت ميتوانيد يوزرنيم و پسورد تعريف نماييد و به آنها ارائه دهيد. بنابراين با اين نرم افزار لپ تاپ شما به يک مودم واي-فاي بدون هيچ سخت افزار اضافي تبديل خواهد شد و سپس افراد ديگر ميتوانند با يوزرنيم و پسورد اهدايي شما با لپ تاپ شما به اينترنت متصل شوند و شما نيز افراد متصل شده را مشاهده کنيد. 

 

Connectify Pro تبديل لپ تاپ به مودم وايرلس Connectify Pro 3.7.0.25374

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

نرم افزار قدرتمند هواشناسي Weather Watcher Live 7.1.70

Weather Watcher Live نرم افزاري عالي جهت بررسي هواشناسي است که با متصل شدن به نزديک سرور هواشناسي منطقه جغرافياي کاربر ، اطلاعات کاملي از آب و هوا و اقليم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسي سريع به شرايط آب و هوايي محلي خود، پيش بيني ساعات روز، پيش بيني روزانه، هشدار شديد، و نقشه ها بر روي هر کامپيوتري امکان پذير خواهد بود. ديگر نيازي نخواهيد داشت که منتظر اخبار هواشناسي بمانيد و روزنامه ها را مطالعه کنيد ، بسيار ساده نرم افزار را اجرا خواهيد کرد و اطلاعات روزانه و روزهاي آينده را بررسي خواهيد کرد. با متصل شدن به سرورهاي هواشناسي بالاترين و پايين ترين دماي آن روز را خواهيد داشت و اين دما ذخيره شده تا بتوانيد در هفته هاي آينده آب و هوا را آناليز کنيد. اگر به جزئيات بيشتري احتياج داريد ، مثلا دماي ساعات مختلف يک روز ، بازهم اين امکان فراهم شده است و ميتوانيد ساعات يک روز را نيز هواشناسي کنيد! با وجود نقشه هاي Radar Map نيز ميتوانيد باران و برف و طوفان ها را نيز قبل از نزديک شدن به محل زندگيتان مشاهده کنيد. همچنين با اين نرم افزار ميتواند باد ها را نيز بررسي کنيد و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آوريد. 

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسي Weather Watcher Live 7.1.70

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

مرورگر قدرتمند و سريع Mozilla Firefox 17.0

Mozilla FireFox يکي از محبوب ترين مرورگرهاي دنيا محسوب مي شود که هم اکنون رقابت شديدي با گوگل کروم دارد. فايرفاکس به دليل افزونه ها و قدرت شخصي سازي توانست بر اپرا چيره شود و هم اکنون بايستي بر سر سرعت و کارآمدي با کروم رقابت جديدي را شروع کند. فايرفاکس جز اولين مرورگرهاي است که از قابليت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفي از نظر ظاهر يکي از زيباترين مرورگرها محسوب مي شود و باتوجه به وجود افزونه ها ميتواند زيباتر و شخصي تر نيز شود. فايرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نيز خودکاري ميکند. فايرفاکس از نظر سرعت جز سريعترين محسوب مي شود. اين مرورگر در ابتدا سعي ميکند با بارگزاري متن و قالب جزئي کاربر را مشغول به بررسي صفحه کند و سپس به تدريج بسته به سرعت اينترنت وي ديگر عناصر مانند عکس ها و ويديوها را بارگزاري کند. فايرفاکس به دليل استفاده بيش از حد از منابع کامپيوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که اين مورد در چند نسخه اخير کمتر ديده مي شود و از نظر کارکرد نيز يکي از سريعترين مرورگرها محسوب مي شود. با فايرفاکس يک مرورگر سريع ،امن و قدرتمند دراختيار خواهيد داشت. 

 

Mozilla Firefox مرورگر قدرتمند و سريع Mozilla Firefox 17.0

ادامه مطلب

نظر بدهيد

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. اين مرورگر محبوب و قديمي زماني به عنوان رقيب اصلي فايرفاکس و IE رقابت داشت که با روي کار آمدن گوگل کروم با ريزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پيشرفت خود ادامه دهد. با اين حال اين مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چيزي نسبت به رقيبانش کم ندارد و ميتواند به عنوان يک انتخاب خوب براي وبگردي سريع و مطمئن مورد استفاده قرار گيرد.

شاخصه اصلي مرورگر Opera سرعت بالاي آن در کنار سادگي و استفاده کم از منابع سرور مي باشد. از نظر زيبايي محيط نرم افزار اپرا يکي از پيشگامان محيط زيبا و کاربر پسند در ميان ديگر مرورگرها بوده است. قابليت ويژه و اختصاصي ديگر اين مرورگر Opera Turbo نام دارد که براي افرادي است که از سرعت اينترنت پايين رنج مي برند. اين قابليت با فشرده سازي صفحات وب و همچنين دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بيشتر در بارگزاري صفحات خواهد شد.  قابليت پايه اي ديگري مانند tabbed browsing و مديريت پسورد ها نيز در اين مرورگر محبوب و قديمي جاي گرفته اند.

 

opera مرورگر سريع و محبوب Opera Web Browser 12.11

 

ادامه مطلب

نظر بدهيد

قيمت خودرو امروز ? آذر ????

مردم غزه: ايران متشکريم +عکس

مردم غزه: ايران متشکريم +عکس

ادامه مطلب

نظر بدهيد

معرفي جذابترين خودروي نمايشگاه پاريس + تصاوير

معرفي جذابترين خودروي نمايشگاه پاريس + تصاوير

 

در ادامه ببينيد....

ادامه مطلب

نظر بدهيد

زن شيرازي که بانفوذترين مشاور اوباماست! +عکس

ناصرالدين‌شاه چطور با سوگلي اش آشنا شد + عکس

ديوانه‌ اي که ايران را به جام‌ جهاني فرستاد!+عکس

ديوانه‌ اي که ايران را به جام‌ جهاني فرستاد!+عکس

ادامه مطلب

نظر بدهيد

جملات و اس ام اس هاي جديد و بسيار زيباي آموزنده آذر ماه ??

برچسب ها Adobe Muse نرم افزاري کاربر محور است براي صفحات HTML به صورت بصري و بدون نياز به کدنويسي با جديدترين استانداردهاي دنياي وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در اين نرم افزار کاربر حتي نبايستي ? خط بنويسيد و تمامي مراحل به صورت بصري و ديداري يا به بياني ويزاردي انجام خواهد شد. نرم افزار تمامي امکانات حرفه اي جهت طراحي وب را دارا مي باشد. يک وبسايت کامل ميتواند توسط اين نرم افزار طراحي شود که داراي صفحات داخلي متفاوت و نقشه سايت باشد. تعيين هدرها و فوترها و قرار دادن لينک هاي مختلف در اين قسمت جهت دسترسي به ديگر قسمت ها همانند وبسايت هاي حرفه اي ميتواند توسط کاربر ايجاد شود. تعيين عرض و طول صفحه و همچنين ايجاد عناصري که به صورت درصدي داراي عرض و طول باشند.ساخت اسلايدشو به صورت کاملا حرفه اي با افکت هاي مختلف و سپس استفاده از آن در صفحه وب نيز بسيار حائز اهميت است. از نظر گرافيکي کاربر بر تمامي امور احاطه خواهد داشت. ساخت و ايجاد از عکس ها و تطبيق آنها با دنياي وب و همچنين کنترل فونت هاي استفاده شده در صفحات به همراه عناصر دورگرد که ميتوان از آنها استفاده نمود. قرار دادن اشياء و فايل هاي پيوستي نظير نقشه هاي گوگل و فيد هاي فيس بوک نيز در نرم افزار به طور کامل پشتيباني شده است. Adobe Muse طراحي وبسايت بدون کدنويسي Adobe Muse 2.2 ادامه مطلب نظر بدهيد برچسب ها : دانلود Adobe Muse , دانلود ادوب مويز , دانلود نرم افزار طراحي سايت اسان , دانلود کرک Adobe Muse , نرم افزار ايجاد صفحات وب html , نرم افزار ايجاد وبسايت اينترنتي , نرم افزار ساخت اسان وبسايت , نرم افزار ساخت صفحاب وب html , نرم افزار ساخت صفحات وبسايت html , نرم افزار طراحي html اسان , نرم افزار طراحي صفحات وب , تبديل لپ تاپ به مودم وايرلس Connectify Pro 3.7.0.25374 15 بازديد چهارشنبه 08 آذر 1391 نرم افزار , نرم افزار هاي اينترنت , Connectify Pro نرم افزاري بسيار عالي و کارآمد براي به اشتراک گذاري اينترنت و اطلاعات از طريق مودم واي-فاي (wi-fi) داخلي لپ تاپ است. يعني به وسيله اين نرم افزار ميتوانيد از طريق مودم داخلي لپ تاپ اينترنت را براي ديگران به اشتراک بگذاريد و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وايرلس تبديل کنيد تا ديگران براي وصل شدن به اينترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بي سيم وايرلس استفاده کنند. استفاده اصلي اين نرم افزار در محيط کار و دانشگاه ها و خوابگاه ها است که داراي مودم وايرلس نبوده و بدون کابل دسترسي به اينترنت ناممکن است. به اين ترتيب کافي است يک لپ تاپ به اينترنت وصل شود و با استفاده از اين نرم افزار آن لپ تاپ اينترنت را با ديگران به اشتراک بگذارد. همچنين اين نرم افزار ميتواند به عنوان اتصال دهنده شبکه کننده نيز مورد استفاده قرار گيرد ، به طوري که در حالت آفلاين و بدون اينترنت ميتوانيد اطلاعات را از طريق شبکه ايجاد شده منتقل کنيد و در واقع به ترانسفر ديتا مشغول شويد. براي دسترسي افراد به اينترنت ميتوانيد يوزرنيم و پسورد تعريف نماييد و به آنها ارائه دهيد. بنابراين با اين نرم افزار لپ تاپ شما به يک مودم واي-فاي بدون هيچ سخت افزار اضافي تبديل خواهد شد و سپس افراد ديگر ميتوانند با يوزرنيم و پسورد اهدايي شما با لپ تاپ شما به اينترنت متصل شوند و شما نيز افراد متصل شده را مشاهده کنيد. Connectify Pro تبديل لپ تاپ به مودم وايرلس Connectify Pro 3.7.0.25374 ادامه مطلب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 2,776
  • بازدید کلی : 33,519
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری